Wet n Wild V.I.Purple Palet İncelemesi


Herkese Selam, Bir önceki yazımda sizinle Wet N Wild paletlerin ülkemize yeni gelen renklerini incelemeye başlamıştık. Bu kez benim gibi mor severleri mutlu edecek bir palet Wet n Wild VI.P.urple Palet incelemesini yapalım istiyorum. Hazırsanız başlayalım.
Öncelikle ülkemize yeni gelen renklerinden ABH Soft Glam paletin Muadili My Glamour Squad palet incelemesi yazımı hala okumadıysanız okumanızı tavsiye ederim. Paletlerin renk hikayelerini çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bu paletlerin tasarım özelliklerini önceki yazılarımda yazmıştım. Şimdi ise V.I.P.urple paletine daha yakından bakalım.


Palet içerisinde yine büyük panları en çok kullanılabilecek tamamlayıcı renkler oluşturuyor. Üstteki rengi geçiş rengi olarak kullanmayı çok sevebilirsiniz . Tonu soğuk gibi görünse de Swatchlarından anlayacağınız üzere aslında gözde daha sıcak bir hale dönüşüyor.Yine de bir tık soğuk kalmasını tercih edebilirdim.

Renkler günlük makyajınızı geceye de rahatlıkla taşıyabileceğiniz şekilde hazırlanmış. 5 ışıltılı renk ve 5 mat renklerden oluşuyor. Göz kapağınızı sabitlemeniz için bir açık ton ve mat renk de palete eklenmiş.
Sağ taraftaki tüm renklerin ışıltılı olması sevindirdi çünkü ışıltıyı artık çoğumuz seviyoruz. En alttaki mor yansımalı renk diğer paletlerde olduğu gibi bunda da yine yanar döner ışığa göre renk değiştiren renk yapısında olduğunu söyleyebilirim.


Paletteki tüm renkler birbiriyle güzel karışabiliyor ve ışıltılı farların performansı ıslak olarak arttırılabiliyor. Beni mutlu etmeyen far ise Swatchlarından görebileceğiniz koyu kahverengi olan renk , göz kapağımda da aynı koyuluğu aldığım renk karıştırdıkça maalesef performansı uçup gidiyor. O renk dışındaki renklerden mutlu olduğumu söyleyebilirim.

Farların kalıcılık ve pigment performanslarını far bazı ile arttırmak mümkün , günlük makyajlarımda tercih etmesem de özel gün makyajlarımda verimli sonuçlar aldığımı söyleyebilirim. Sizlerden bu paleti kullananlar var ise yorumlarda buluşalım. Ve diğer WET N WİLD yazılarımı Buradan okuyabilirsiniz. Sevgiyle kalın :) 




BENZER YAZILAR

2 Yorum

  1. Uygun fiyatlı palet kategorisinde renk hikayesi olarak bence güzel bir iş çıkarmışlar. Palette hem soğuk, hem de sıcak tonların olması da bence iyi olmuş; morları sıcaklarla karıştırmayı seviyorum! Sedefli renkler de göz kapağında yeteri kadar parlak duruyorsa bence indirimde kovalanabilir bir palet olmuş. Güle güle kullan Merve'cim, öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. eskiden çok seviyordum bu paletleri ama sanırım bütün hevesim geçmiş hiç bakmadım bile bunlara...

    YanıtlaSil