The Pink Ellys Natural Eyeshadow Palet İncelemesi


Merhaba Galaxy Ailem ,
Bugün birlikte Cosmohome Magazalarında satışa sunulan The Pink Ellys markasının Natural Eyeshadow paletini inceleyelim istiyorum. Palet uzun süredir benimle ve üzerinde uzun uzun konuşabilecek kadar inceleme şansım oldu . 
Hadi kahvenizi alın gelin başlayalım :)



Öncelikle paletin orta sırasındaki turuncu sıcak tonlara aşık olarak aldığımı belirtmek istiyorum. Bu sene biliyorsunuz ki çok moda sıcak renkler ve ben de yaz kış sıcak tonları makyajında illaki kullananlardanım.. Paletin kalıcılığından bahsetmek istiyorum sizlere , fazlasıyla performansı yüksek bir palet .. 7-8 saat sizi çok rahat bozulmadan götürebilir ve içerisinde hem günlük hem gece makyajınızı yapabileceğiniz renkler bulunuyor. Özellikle farı sürmeden önce göz kapağınızı sabitlemek için açık tonları , katlanma bölgenizi derinleştirmek için pastel mat tonları içerisinde mevcut.

Işıltlı renkleri ise asla tozutmayan kremsi yapıda ve fırça yerine parmakla daha güzel sonuç veriyor. Aşagıda sizin için en sevdiğim renklerin Swatchlarını ekliyorum .





Pigmentasyona bakar mısınız? O kahveliklerini bile sevgiyle kullanıyorum bayılarak gerçekten harika bir palet. Uzun seyahatlerde yanıma sadece bunu alıyorum diyebilirim . Gece , gündüz , özel , günlük her türlü makyajla çalışan bir palet oldu benim için.






Ve en güzel özelliği de böylesine yüksek performanslı bir paleti indirimde 28 TL gibi bir fiyata almış olmak , Cosmohome indirimlerini takip ederek sizde şans verebilirsiniz .

Sorularınız olursa yorum olarak bırakabilir veya buraya tıklayarak instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz. Sevgiyle Kalın :)

BENZER YAZILAR

2 Yorum

  1. Kalıcılığı iyi yalnız bazen göz iç kısımlarında toparlanıyor başla denemedim belki onda aynı problemi yaşamam ama renkleri cidden guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle katılıyorum size bende o sorunu yaşadım ama far bazıyla denedigimde sorun ortadan kalktı o şekilde deneyebilirsiniz sizde , güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil